Bestellen en Verzenden

Bestellen en verzenden van producten

We werken er hard aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Het duurt meestal één tot drie werkdagen voordat je bestelling is ingepakt en met de bezorgdiensten wordt verzonden. Voor al onze leveringen maken wij gebruik van de groenste pakketdienst van Nederland, Fietskoeriers. Bestel je op een werkdag voor 16:00, dan wordt je pakket meestal nog op dezelfde dag verpakt. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren of mijn adres wijzigen?

Ja, via de klantenservice van Fietskoeriers kun je tot 14:00 uur op de bezorgdag een nieuw bezorgadres doorgeven als je je pakket toch liever op een ander adres ontvangt. Voorwaarde is wel dat het nieuwe adres een beetje in de buurt is.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Je kan je pakket eenvoudig volgen via de track-en-trace pagina van Fietskoeriers. Zodra je bestelling met de bezorgdienst is meegegeven ontvang je een aparte e-mail met hierin de desbetreffende trackingscode.  

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Als je zelf niet thuis bent om je pakket in ontvangst te nemen dan proberen we het meestal even bij je buren. Kunnen we jouw pakket daar wel bezorgen? Dan vind je een kaartje in je brievenbus waarop staat waar je je pakket af kunt halen. Als het ook niet lukt bij je buren, dan proberen we het op de eerstvolgende werkdag nog een keer.

Wanneer bezorgen we niet bij de buren? Als de verzender ons heeft gevraagd om bijvoorbeeld vanwege de waarde van het pakket niet bij de buren te bezorgen. In dat geval vind je daarover een opmerking in je Track & Trace. Ben je dan dus niet thuis op dag van bezorging, dan proberen wij het op de eerstvolgende werkdag nog een keer.

Hoeveel bezorgpogingen doen jullie?

We doen drie pogingen om je pakket te bezorgen. Is het na drie pogingen nog niet gelukt, dan sturen we het pakket retour afzender.

Kan ik het bezorgmoment van mijn pakket wijzigen?

Je kunt je bezorgdag bij ons wijzigen zolang jouw pakket nog niet op een route is ingepland. Klik op ‘bezorging aanpassen’ in je Track & Trace.

Zie je deze optie niet staan? Dan is jouw pakket al ingepland en lukt het helaas niet meer.

Waarom is mijn pakket retour gestuurd?

Er zijn drie mogelijke redenen waarom wij jouw pakket retour afzender sturen.

  • We hebben het pakket drie keer aangeboden, maar je was helaas niet thuis.
  • Het adres is niet juist ingevuld, waardoor we het pakket niet bij de juiste persoon kunnen afleveren.
  • Het pakket is geweigerd aan de deur.
Kan ik mijn pakket ook ergens ophalen?

Helaas is er geen mogelijkheid om je pakket op te halen. Onze hubs, fietskoeriervestigingen aan de rand van de stad, zijn niet toegankelijk voor het afhalen van pakketten.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Sold
  • Shipping
Click outside to hide the comparison bar
Compare